merhaba arkadaşlar...
adsenseye yeni üye oldum.Bazı Duyumlar Aldım.Eğer Reklamlara Az Tıklanıyorlarsa hesabınızı Banlıyorlarmış .bu ne kadar doğru???
ben günde 10 ila 30 tık alıyorum banlanır mıyım?
Öyle Şey Olur Mu Yahu. İster 10 Tık Alırsın İster 10.000 Bu Sana Kalmış. Bu Durumda Banlanma Gibi Birşey Söz Konusu Olamaz.