Görüşüm şudurki özgün birşeyler yapmak lazım yerli facebook çok gereksiz olmuş.Zaten sizde bu işin tutmayacağının farkındasınızdır. Emek vermişsiniz saygı duyuyorum tabiki ama daha yeni şeyler bulmak yeni yeni projeler yaratmak önceliğimiz olmalıdır daima.