klip63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google botun 12 saattir sitemde olması normalmı acaba arkadaşlar rica etsem bilgi verirmisiniz teşekkürler.
.
Normal. Eger fazla icerik varsa, hic cikmayabilir. Herhangi bir anda birden fazla googlebot olabilir. ip adreslerine bak.