Arkadaslar www.mekandayiz.org benimdir r10 "a uyelıgım olmadıgı için konuyu arkadasa actırmak zorunda kaldım konu downpc adlı arkadasıma buradan tesekkur edıyorum benı kırmayıp yardımcı oldugu için saolsunn.


Konu gunceldirr