Geçmiş olsun iyi yırtmışsın. Ama savunması ne olursa olsun 0 alkol kuralını unutma

Eyvallah saolasın.
not aldım -da benim kanımdaki alkol bir türlü boşalmıyor ki.
Abi bak adli tıbba başvur sen yine de yakalanırsan..Çünkü 2 saat beklediğin sürede kanındaki alkol oranı azalıyor..Daha öncede girdim de onda geçmemişti ama onda 3 extrayla girdim..30 promil çıkmıştı..Çünkü üstünden 2-3 saat geçmişti girdiğimde..
Ama güzel oluyor tutuklu kabininde antebi gezmek