adsense-tr@google.com
adresine mail atılmalı..
ben dün attım ancak bir hafta dönüş yapacaklarını sanmıyorum..
noel tatili girdi araya :S
ben şu maili attım;
merhaba..
hesabım sekmesi>> hesap ayarları>> Ödeme Ayrıntıları sekmelerini takip ettiğimde 2 adet iban doğrulanmış olarak görülüyor.
halbuki ben sadece bir tane doğruladım. hesabın eski banka hesap numarasına göre doğruladıktan sonra iban girmem gerekiyordu ve iban numarasını girdikten sonra bir doğrulama daha istedi ve tekrar doğruladım.
şuanda 2 adet doğrulama görülüyor.
bu karışıklıktan ötürü bu ay ödeme alamayacakmıyız?
maduriyetimizin giderilmesini rica ediyorum..