ilk önce onu powerpaintte vardı bir özellik sdece sunu şeklinde kaydediyordu. o şekilde farklı kaydet diyip onu kullanabilirsin.
o sadece slaytı gosteriyor.adam indirse bile bir işine yaramıyor.
ha illede exe yapıcam diyorsan
winrar ile yapabilirsin.
winrar ile exe yapmayı arastırırsan cok kolayca bulabilirsin.