Konu
vBulletin iTrader v2.0.1
26-12-2009, 00:14:43
#2
UMUT
Madem alıntı sen paylaştığın için sana diyorum neden emo gibi cins cins yazıyorsun.Hangi sürüm desteklediğinide yazmıyor. q diye bir harf yok