Merhaba ,

Kodlaması php olarak -0-dan yapılacak bir proje için görüşmelere başlamak istiyorum. Proje detaylarını buradan vermeyeceğim. Bot yazmaya benzemeyen bir proje o yüzden, projeyle ilgilenen kendine güvenen arkadaşlar referansları ile konu altından ya da özel mesajla dönüş yaparlarsa ben detayları kendilerine bir dosya olarak ulaştıracağım.

Fikir vermesi açısından, üyelik sistemi olan, konu açılan, admin paneli olan bir sistem.

İyi akşamlar.