gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 sene önce sabah gazetesinde okumuştum. Hala bunun geyiğimi yapılyor bu memlekette.
Posta olmasın o

Yeter yalama ve döndü yandanverdi idolümdü