Şimdi ben 5 haneli gelir kazanıyorum bunun belli bir kısmını vergi olarak ödemek zorundamıyım,Anlamadığım şey bu vergi sadece abdliler için geçerli değil mi ?
Yeni kurallara göre biz mi ödeyeceğiz kazandığımız paraya göre ve bunu nasıl yapacağız nasıl ne kadar ödeyeceğimizi bileceğiz
Çok soru sordum yardımcı olabilirseniz sevinirim
google her ulkeye gore hareket edemez, eskiden abd de vergi odemek zorunlulugu var oldugu icin onu belirtiyordu.
ama simdi sen kazancinin vergisini odemek zorundasin.
odemezsem ne olur diyorsan onu bilemem, turk kanunlari tam olarak bilemem, biraz inceleyebilsen daha iyi olur