Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Eğer senden dolar hesabı ıstenıp tl hesabı verırsen bankan bunu cevırır hesabına yatırır, veya yatırmaz senı arar.
Ama google senden Tl hesabı ıstıyor, sen tl hesabı verıyorsun, paranda Tl oalrak gelıyor.
Senın bahsetmiş olduğun gibi bir kur bozma olayı yok, bankanın bir kere buna yetkısı yok, gelmiş olan havale/eft yı hiç bir banka kafasına gore kura cevıremez.
Hadi yaptığını varsayalım hesap esktrende gorursun dovız bozma işlemını.
Benım konuştuğum 1.484 kuru panelde yazan odeme yapıldı kuruna gore,
hesaba gelmış değil henuz ancak hesabada o kurdan geleceğıne emınım...