Birileri yazılanları okurmu ya. Herkes para hesapta diyor. Konu dışı birşey yazmıyorum. Bu yazdığım da Aralık 2009 ödemeleriyle ilgili. Buradaki herkes IBAN numarasını girebilenlerdenmi oluşuyor. Girebildiyseniz hiç Çift Hesap Bilgisi sorunuyla karşılaşmadınız mı? Karşılaştıysanız IBAN numarasını girmeyi nasıl başardınız? Google yetkilileri zaten cevap vermiyor. Bari birbirimize yardımcı olalım
Googleden uyarı gelince iban numaramı girdim.çift hesap sorunu ile karşılaşmadım.Birkaç gün sonrada hesabı doğruladım.
Ödemem hala işlemde değil....