Birileri yazılanları okurmu ya. Herkes para hesapta diyor. Konu dışı birşey yazmıyorum. Bu yazdığım da Aralık 2009 ödemeleriyle ilgili. Buradaki herkes IBAN numarasını girebilenlerdenmi oluşuyor. Girebildiyseniz hiç Çift Hesap Bilgisi sorunuyla karşılaşmadınız mı? Karşılaştıysanız IBAN numarasını girmeyi nasıl başardınız? Google yetkilileri zaten cevap vermiyor. Bari birbirimize yardımcı olalım
hocam siz iban'ı nasıl giremediniz yada girdinizde aktif mi olmadı ?
eğer girememişseniz hesabınıza girip iban numaranızı alıyorsunuz ve google hesab'ınıza giriyorsunuz sonra iban için Bic kodu isteyecek bankanızın Bic kodunu googlede arayarak bulabilirsiniz örneğin :garanti bankası bic kodu bic kodunuda giriyorsunuz normal hesap gibi test ödemesi geliyor ve teset ödemesini onayladıktan sonra aktif oluyor.
ha eğer şunu soruyorsanız iban giremedim önceki hesabıma ödeme gelirmi diye. onu bilmiyorum onun hakkında bilgim yok umarım bilgisi olan birisi yazar.
edit : zaten iban numaranızı girince diğer hesap otomatikmen pasifleşiyor ve yeni hesabınızın onayını bekliyorsunuz yani çift bir hesap karmaşasası yaşanmıyor.
kolay gelsin.