bu tarz işlerde benim anlamadığım bölüm hep şu mesajın verilmesi ; "gayet basit bir sistem", bu sözleri görünce nedense hep işin,zamanın ve paranın küçültülmesi imajı görüyorum...
istenilen içeriğe bakarsanız istenilen o kadar teknoloji ve modüller basit olmasa gerek, yoksa tek ürün satışı olması mı bu sistemi basitleştiren
iyi çalışmalar...
Konuyu neden baltalıyorsun ?
Teknoloji ve modüller basit demedim "sistem" basit dedim. Yani çalışma mantığı, yani algoritması basit demek istedim. Tek ürün satılacağı için bir eticaret sistemiyle kıyaslanamaz bile.
Web dünyasını yeni görmedim, bende bilg. programlama ve bilişim teknolojileri bölümü okudum. Neyin nasıl çalıştığını gayet iyi biliyorum

Basit dediysem basittir
Çıkıpta bu işi 200-300 liraya yaptırmaya niyetim yok zaten merak etmeyin. Hakkı neyse, tekliflere göre verilir.