kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://tr.wikipedia.org/wiki/Webmaster

2 tane mühendis düşün biri çalışmıyor veya az çalışıyor, diğeri deli gibi çalışıyor. ikiside mühendistir.

Alıntı
Webmasterların kullandıkları İnternet programlama dilleri

  • ASP: Microsoft'un geliştirdiği bir teknolojidir.
  • .NET: Microsoft'un geliştirdiği bir teknolojidir.
  • AJAX: Bütün işlemleri tek bir sayfa içinde döndürür.
  • CSS: Style dosyalarını içinde barındırır sayfa renk yazı fontu ve bunun gibi verileri burdan alır ve sayfaya uygular ayrı bir programlama dilidir.
  • PHP: Web programlama dilidir.
  • JavaScript: Bir betik (script) dilidir.
  • HTML: Web işaretleme dilidir.
  • ColdFusion: Bir web programlama dilidir.
2 tık ile içerik çekenler hangisini biliyor? Hiç bir programlara dilini bilmeyen kişiden webmastermı olur web sitesi geliştiren kişi deyince tabii güzel dilimiz heryere gidebiliyor bence orada o içerik ekleyicileri kastettiğini düşünmüyorum.2 tane html kod bilen kişide webmaster değildir ha şunu söyleyim ben kendime öyle birşey demiyorum 2 tane kod biliyorum onunlada webmaster olduğumu düşünmüyorum herneyse "kubilay" sen kendini o 2 kod bilen kişiler ile eşdeğer tutuyorsan benim açımdan problem yok.