İlk bilgisayara 5 yaşında başladım o günden beri bilgisayarı boza boza öğredim sonra 4.sınıftaydı free site ile başladım sonra 8.sınıfta baktım büyük bir hack forumunda mod oldum ve orda öğredim tabi ben 5.sınıfta visual basic 7.sınıfta delphi başlamıştım şimdi ise bir çok yazılım dili biliyorum işte böyle gitti zaten kodlamayı bir defa öğrendin mi devamı geliyor...