Benim görüşüme göre sitesine 2 tık ile içerik çeken kişi webmaster değildir.Sen kendin ile o kişileri eş değer tutabiliyormusun? Tutabiliyosan problem yok.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Webmaster
2 tane mühendis düşün biri çalışmıyor veya az çalışıyor, diğeri deli gibi çalışıyor. ikiside mühendistir.