forumda 1000 kişi yoktur gerçek manada ben webmasterim diyebilecek bunlarınde sende varsın sen webmastersen buradaki çoğu kişi hazıra konmaya çalışıyor bot motla konu çekiyor video çekiyor etiket çekiyor bumu webmasterlık?
Bende kendıme webmaster demıyorum fakat senın soyledıgın cok saçma.
Adam videoları kendı yuklese webmaster oluyor da botla çekince mi olmuyor