Benim webmaster olmadığımımı söylüyorsun?
Aksini söyledim sen webmastersin ama diğerleri benim görüşüme göre değiller.
botla içerik çeken de, kendi içerik ekleyen de, forum sitesi olan da, free sayfası olan da, kodlamacı da, site tasarımcısı da vs vs vs birer webmaster 'dır. Bunlar web sitesini içerik, kod, tasarım vs. yönden geliştiren kişilerdir.
Benim görüşüme göre sitesine 2 tık ile içerik çeken kişi webmaster değildir.Sen kendin ile o kişileri eş değer tutabiliyormusun? Tutabiliyosan problem yok.