https://www.r10.net/webmaster-genel-k...post1060076253 şimdi bide burdaki sorun var iimi
Sorunlu işte yaaa ..
Cevaplar için teşekkürler siz R10da nöbet ekibisiniz galiba busaate üşenmeden yorum yaptınız sağolun
googledan gelen hitte başlarda düşüş olcak dimi o linkler gecersiz olucak :S
301 yönlendirmesi yapınca hiçbir linkin geçersiz olmayacak,
sitem.com/blabla.html diye gelen istekler aynen sitem.net/blabla.html de açılacak
Webmaster tools dan dediğim değişiklikleri yaparsan hiçbir hit, değer kaybı yaşanmayacak...