Merhabalar Tekrardan,

msmaster nickli arkadaş ilk 2 gün çalışılmıştır. Ancak devamında kendisi msn den engelleyip benimle irtibat kurmamaktadır. Sahip olduğum farklı msn ne ekledim ve beni engellediği 2 gündür hemen hemen her saatte online ve kendisi oradan benle konuşuyor ancak farkında değil. Çalışabilecek bir arkadaş değildir. Kendisi gelip "abi ben bunu yapamıcam kusura bakma" dese çok daha anlamlı ve delikanlı olurdu. msmaster yani Deniz Akbulut isimli kişiyle çalışmayı düşünenleri uyarırım. Güvenli birisi değildir. Ayrıca şimdi fark ettiğim birşey var. Kendisi FTP altına iframe atmış görünüyor. Kendi sitelerinin reklamları var içerisinde. Hatta bu süreç boyunca burada da online başka konuları v.s. takip etmektedir.