https://www.r10.net/webmaster-genel-k...post1060076253 şimdi bide burdaki sorun var iimi

Sorunlu işte yaaa ..
Cevaplar için teşekkürler siz R10da nöbet ekibisiniz galiba busaate üşenmeden yorum yaptınız sağolun
googledan gelen hitte başlarda düşüş olcak dimi o linkler gecersiz olucak :S