Şimdi benim pr 4 bir sitem var ,
Kısaca hikayesi:

Müyap kapatmıştı ama ben açtırma belgesini sadece ttnete yolladım ttnet açtı...ama geçen turk.net.tr adresinde hala erişimin yasaklı oldugunu öğrendim anlıycagınız...100lerce firmaya gitmiş karar.. bense sadece ttnete yolladım.... Çünkü;
Bana muyapın avukatı bir kara liste yollamıştı ve kapatma kararı listedekilere gönderildi dedi o listedekilerin çouğunun adresi teli faxı değişmiş uydunet telsim turkcell eczacıbaşı envai ceişt firma 5 sayfalık bi liste hepsine yollasam param yetmez ki telleri adreslerinin doğruluğu kesin değil... bazılarını arıyorum bizle alakası bile yok diyorlar bazılarının ise adresleri değişmiş...

(süper online , biri vs aradım sorun yok dediler)

kısacası bu domainden soğudum... ama bu domain
-pr 4 ve
-indexlerim var 100binlerce...
-kelimelerimde 1.sıra
-pr6 cok kaliteli sitelerden ( 3,4 çıkışlı siteler) linklerim var

şimdi aynı domainin netini aldım... Siteme erişimin Sağlıklı olması ve içimin rahat etmesi için nasıl yapmalıyım? Siz olsaydınız napardınız?

Yorumlar için şimdiden teşekkürler..