Şimdi benim
pr 4 bir sitem var ,
Kısaca hikayesi:
Müyap kapatmıştı
ama ben açtırma belgesini sadece ttnete yolladım ttnet açtı...ama geçen turk.net.tr adresinde hala erişimin yasaklı oldugunu öğrendim anlıycagınız...100lerce firmaya gitmiş karar.. bense sadece ttnete yolladım.... Çünkü;
Bana muyapın avukatı
bir kara liste yollamıştı ve kapatma kararı listedekilere gönderildi dedi o listedekilerin çouğunun adresi teli faxı değişmiş

uydunet telsim turkcell eczacıbaşı envai ceişt firma 5 sayfalık bi liste hepsine yollasam param yetmez

ki telleri adreslerinin doğruluğu kesin değil... bazılarını arıyorum bizle alakası bile yok diyorlar bazılarının ise adresleri değişmiş...
(süper online , biri vs aradım sorun yok dediler)
kısacası bu domainden soğudum... ama bu domain
-pr 4 ve
-indexlerim var 100binlerce...
-kelimelerimde 1.sıra
-pr6 cok kaliteli sitelerden ( 3,4 çıkışlı siteler) linklerim var
şimdi aynı domainin netini aldım... Siteme erişimin Sağlıklı olması ve içimin rahat etmesi için nasıl yapmalıyım? Siz olsaydınız napardınız?
Yorumlar için şimdiden teşekkürler..