Arkadaşlar merhaba,

Şimdi bi TV Kanalı var bunlar Internet üzerinden kanallarının izlenmesini istiyorlar. Buraya kadar herşey güzel, ancak bir problem var.

IP adresleri aracılığıyla maksimum 5-6 kişiye kanallarını izletebiliyorlar, hat kaldırmıyor. Şimdi ben Hollanda'dan 100Mbit sunucu kiralayım diyorum, kanalın verdiği ipten videoyu servere aktartıp serverden de geniş bir kitleye yayın yapmayı düşünüyorum.

Windows server ile yaparsam daha iyi olacak Bunun için hangi yazılımı kullanmalıyım, makale vs var mı? Bu konuda beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.

Kolay Gelsin.