düşecek domain listesini yeni gördüm. Sayfanın yüklenmesi dakikaları bulacak neredeyse.

Eski tasarıma dönsün ciddi anlamda.

Yoksa bir çok kullanıcıyı kaybedecektir. Şahsen beni soğutmaya başladı.