Eski tasarım daha iyiydi. Bunda biraz güncelleme yapılabilir sanırım. verilerin txt verilmesi iyiydi aslında liste oluşturmak için. Ayrıca okuyarak kontrol edilebilrlik açısından 2 sütunda verilmesi de iyiydi, tek sütuna düşmesi soğuttu beni. Hayırlı olsun, belki böyle daha iyi olacaktır.