açık uçlu soru sorulmaz lisede. kısa cevaplı olmalı klasik sorular.ayrıca doğru yanlış ve boşluk doldurma da olmalı sorularda mutlaka.talim terbiyye dergilerinin son syılarına ve son gelen sınıf geçme yönetmeliğini okumasını tavsiye ettiğimi iletin .
bu gerçek mi ? ciddi anlamda soruyorum.
yani meb tüzüğünde ya da ne deniyorsa var mı böyle bir şey ?