WebDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk zamanlar etiketten sıkıntı yaratmaz hatta iyi hit yakalarsın fakat sonra filtreye girme ihtimalin yüksek ya da şöyle bir sıkıntıda yaşayabilirsin belli miktarda konu açtıktan sonra botlar etiketlerini pek kâideye almıyor bence etiketleri abartma. Ayrıca ilk birkaç ay link alma yeni site tekrardan filtreye girebilirsin ya da sanboxa Özellikle ilk 2 ay çok dikkatli davran. İlk açılan sitelerde botların siteye az uğraması bazı sitelerde uzun bir zaman hiç uğramadığı söylenir benimde başımada geldi ve hitin düşük olması çok normal panik yapacak şaşıracak birşey yok.
Arkadaş bence bu yazıyı oku çok basit ve anlaşılır düzeyde anlatılmış faydası olur.
https://www.r10.net/sandbox/30174-niy...ox-var-11.html
Başarılar
ben de diyorum ki hepsi hikaye bunların. doğru düzgün içerik girmeyip 100k etiketi basıp, 2 adet pr7-8 hacklink alıp 1 ayda 30k hiti gören site örnekleri gösterebilirim. ha yarın patlar onlar dersiniz birşey diyemem ama şu an görünen vaziyet bu.