emre5519 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazdım 1-2 kere ama cevap vermedin

bir arkadasla anlasıldı bu arada.. pm atmayın artık
ben dısarıdayken yazmışsın demekki hayırlı olsun