Paylaşımsız hatta trafik limiti olmasının bir anlamı yok. Zaten hat paylaşımsızsa, yani başka kullanan yoksa siz 1gb trafik de kullansanız sonuna kadar da zorlasanız o hat sadece size aittir ve kullanılmayan kısım çöpe gider. Paylaşımsız hatlarda trafik limiti olmaz, paylaşımlı hatta olur.