mg-web adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O modem'ide almazsan, sana 1 yıl boyunca kapattıramazsın gibi bir sözleşmede imzalatmıyor merak etme. Sadece bağlantı ücreti ve faturalarını ödersin o kadar. Modem almadığın sürece, güncel borçlarını ödersin, ekstra olarak bi yaptırım uygulayamazlar sana.
Ben 4 sene önce kayıt oldum ama spekülasyonlar öyleydi. Ben onların yalancısıyım...