TTNet kayıt olurken modemini veriyor. Tek çıkışlı veriyor sanırım belki çift çıkışlı verenide vardır. Kayıt ücreti faturaya yansıyor. Fazla para tutmaz bi modem işde uğraştırır.
O modem'ide almazsan, sana 1 yıl boyunca kapattıramazsın gibi bir sözleşmede imzalatmıyor merak etme. Sadece bağlantı ücreti ve faturalarını ödersin o kadar. Modem almadığın sürece, güncel borçlarını ödersin, ekstra olarak bi yaptırım uygulayamazlar sana.