sene 2007ydi galiba dogum gunu hediyesi olarak nokia 6230i almisti bizimkiler yeni cikmisti bi gun resim cekecektim o zaman otomatik resim cekme özelligini bulmustum telefonda telefonu masanin uzerine koydum telefon düz duruyordu fakat beni görmüyordu telefon telefonun altina bi kac kitap koydum masanin yanindada tas vardi tasin icindede su vardi haliyle telefonu ayarladim otomatik resim cekme ayarina 10 sn ayarladim saniyeler geri saydikca birden masaya carptim masa sallandi ve olan oldu telefon suyun icine düsmüstü evet yeni aldigim telefon suyun icine düsmüstü direk sudan alip icini cikartip günese koyduk fakat ne care acilmam dedi hemen telefonu aldigimiz yere goturduk telefon olmuyor calismiyor suyun icine dustu dedk satici bu bida calismaz dedi size isterseniz ek fiyatla yenisini verelim dedi zaten telefonu taksitle almistik bide bu olmazdi 2,3 ay sonra turkiyeye izine gitmistik telefon da yanimizdaydi bir telefoncuya goturduk telefonu
derdimizi anlattik ve hemen yapti yapti ama ne care telefon eskisi gibi calismaz oldu

bu animi anlatma hissi duydum arkadasa gecmis olsun