HayroLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence tasarımı değiştir daha iyi olur . script değiştirirsen hit kaybı yaşarsın azda olsa. scriptin eksiklerini bir coder bul gider daha iyi
arkadaşa katılıyorum çok büyük bir hit kaybı yaşarsın güzel bir tasarım yaptırıp eksik olması gereken modülleri yazdırabilirsiniz daha mantıklı olur