Konu
Peyami Safa - Yalnızız okuyan varmı ?
19-12-2009, 20:49:22
#3
MuGi
ben lisede okmustum
hoca sinav sorularindan bir kacini romandan sormustu
ozeti .) ni bulmussun ben de yok sadece hosuma giden bir roman oldugunu belirtmek icin yazdim basarilar dilerim.