Laflarına dikkat et klavye başında olmuyor evet senin yaptığın gibi adamlara laf atmakla olmuyor.
Sen hareketlerine dikkat et zaten bu forumda daha ne kadar kalırsın bilmiyorum... (Ban

))) )

La olum ben senin gibi r10 meraklısı değilim ...
sen daha sümüğünle oynarken biz kod yazıyorduk yerini bil ... Saygı duy ...