Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış olan birşeyi neden savunuyorsun? Bunun tek nedeni olabilir, sende aynı şekilde hile yapıyorsundur.

r10daki kullanıcılar son zamanlarda bunu çok yapmaya başladı. Eskiden hırsıza hırsız dendiği zaman eğer başını önüne giderdi, şimdi görüyorsunuz şekil a...

İlahi adaletin senin gibi hırsızlara ve hırsızlığı savunanlara her türlü musibeti vermesi ümidiyle...
ben Yazılımcıyım web tasarımıyla işim olmaz ... Oke ?