Mesajı tekrar düzenledim, umarım anlatmak istediğim şey doğru anlaşılmıştır. Şu var ki, bence bu konuda yazdıklarım dışında daha çok ayrıntıya dikkat edilmesi gereken yer; kişinin host satması ve satıcının gerekli evraklara sahip olup olmamasıdır diye düşünüyorum. Ayrıca, bilmem farkedilir durumdamı fakat yazmış olduğum yorumun sonunda "

" şöyle bir smiley söz konusu. Anlatmak istediğim anlaşılır durumdadır ki, anlamayan ve ya yanlış yere çekecek olanlar içinde "Burada" kısmına belirtilen URL verildi. Daha fazla uzayıp, konunun dağılmasını istemem. Kolay gelsin.