bende windowsturkiye.com var

microsoft mail attı sitenize destekde bulunabiliriz teşekkür ederiz windowsu insanlara tanıttığınız için diye.

ha bu sayede microsft türkiye de yüksek kademe birisi ile tanılıklığım oldu.

ama siteyi pasif duruma aldım işlerim çok fazla çünki