Ben almak istiyorum

Adwords Kendımı gelıstırdım google Seo da da Gelıstırmek isterim ..

Aylık ucret almanı mantıklı buluyorum cunkı emek harcıosun emegının karsılıgını alman gerekıyor

Boyle bı konu actıgın ıcınde tşk ederim Sana .

Gereklı bılgılerı Pm atarsan sevınırım Iyı calısmalar .