arkadaşlar tamam anladım ban yerim yazıyı kaldırdım simdi bir şey olmaz demi buna cevap verin yahu
kaldırdıysan bir şey sen içini rahat tut, siteni geliştirmeye bak.
R10 'da da site adresini soranlara adresini sakın gönderme. (Bazıları seni şikayet etmek için isteyebilirler.)