<konu dışı> çok özür dileyerek yazıyorum, arkadaş indirime gitse alacak mısınız? 10 liraya bile indirse çok diyecek çocuklar olacak mutlaka, domain sektörü bu ülkede ölü doğdu halen de ölü devam ediyor...
doğru söylüyorsunuz 100 lira çok deniyor 1 liraya indiriyoruz yine talep yok

domain satılıyor gidiyor sonra kaçırdık domaini gibi mesajlar geliyor hayret bir durumda piyasa