<konu dışı> çok özür dileyerek yazıyorum, arkadaş indirime gitse alacak mısınız? 10 liraya bile indirse çok diyecek çocuklar olacak mutlaka, domain sektörü bu ülkede ölü doğdu halen de ölü devam ediyor...