MarsWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisans bölümne 5 dakika önce bir konu açmıştım 100 lira diye ama sildim dedim komple siteyi vereyim alacaksanız pm atın lütfen..
100 liramı lisans? indirilebilir sürüm nedir? detalı p.m atarmısın ilgilenebilirim.