anka81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wscript shell ile command line (cmd) kullanarak. (hostingler de default olarak genelde açıktır.)
Sağol cevap verdiğin için.

Bunu nasıl aktif edebilirim asp sayfalrımda php için bir kod var internette dolaşan
<?php
    ob_start("ob_gzhandler");
?>
asp için bir kod yokmu.