sözlerim vmware server içindir -ki zaten onunla vps yapıp satmanız yasal değildir.
Sanallaştırmada kullanıyorum. Gayet iyi ve sıkıntısız oldugundan satılabilir de demistim

esxi ve vmwre server kullandım ve hala da kullanıyorum. Ancak yasallığı konusunda bilgim yok tabi. Ücretsiz oldugunu biliyorum. Ticaret konusuna gelince nasıl bir tutum sergilediğini araştırmak gerek (prosedür, fiyat v.s.).