Bende bu işten geçen hafta emekli oldum Benim gibi piyasanın içler acısı durumunu görüp yada sorunlar yaşayıp bırakan çoktur hatta eski konulara bakarsak onlarca yer sağlayıcı gözümüzün önünde bıraktı gitti.Bu şikayet bölümünde ki konuların vede yer sağlayıcılığı bırakanların önemli bir ortak yönü var aslında kimsenin göremediği.Buraya konu açan Madur bir müşteri ucuz olsun demiştir aaa ihs'de bu kadar markumda şu kadar natroda o kadar ama sizde neden bu kadar ucuz çok iyi ya süper fiyat der alır madur olur birde burada konu açar , bu ucuza kalitesiz hizmet veren hatta veremeyenler yüzünden işini iyi yapanlarda devir edip yoluna bakarlar işte bu kadar basit.Yer Sağlayıcı hizmetini vermek zorundadır ama mesela örnek vereyim kendimden birkaç adet artık Yer Sağlayıcılara da hak verilmesi gerektiğini düşünüyorum.

Günde 1.5 paket sigara içiyorum ve satmış olduğum mini Reseller paketim günlük sigara paramın yarısını karşılamıyordu ama sürümden kazanıyordum vs.. orası pekte önemli değil.Tamam 3 Lira da olsa parasını ödeyen müşterye her zaman ilgi gösteririm eşit davranmaya çalışırım ama ... Birisi çıkar ben wp kuramadım kursanıza derse...Dosyalara nasıl 777 verebilirim derse...Hiç Resleler kullanmadım aa Whm iyidir dediler diye alan birisi eee buna nasıl domain ekleyos kardeeşş derse...günde 10 kişi ekleyip sponsor oluyormusunuz dediğinde maalesef prensiplerimiz gereği olamıyoruz dediğinizde peki yada tamam bile demeden gidip yer sağlayıcı bile olmayan bir sponsor bulup kazık yediklerinde konu açarlarsa...5-10 dk kesinti olduğunda bu ne biçim hizmet sizde yer sağlayıcısımısınız size -itrader vereceğim yok konu açacağım derse..Süresi biten bir reseller'ı suspend ettiğinizde müşteriden benim haberim yoktu aç benim sitemi bilader diye tepki alırsanız..Limit aşımı veya cpu - ram aşımında müşteriye durumu bildirdiğinizde banane kardeşim ben 3 Liramı ödüyorum benim sorunum değil gibi garip bir cevap aldığınızda..Msn'e büyük ve koyu yazılarla destek talepleriniz için lütfen Ticket açınız gibi kibarca bir yazıp durumunuzu meşgul'e aldığınızda ısrarla titreşim ataraktan destek isteyene kibarca Ticket açmasını rica ettiğinizde 2 dk'nı almaz ne uğraştırıyosun beni tiketle ticetle diye tepki aldığınızda...Ve bunun gibi aklınıza hayalinize gelemeyecek birsürü tepkiler gördüğünüzde birazda Yer Sağlayıcının durumunu düşünün lütfen.Bunlardan daha fazlalarını gördüm hatta bölgesel bir otel sitesinin barınmak için 300 Liraya dedicated aldığını duyan bir uyanık arkadaşın benden gelip aylık 3 Liraya Reseller isteyip o otelin sitesini 250 Liraya barındırmaya çalışması ve o nasıl olacak dediğimde sizden aldığım resellerdan otele dedicated satıcam dediğini duyduğunuzda tepkiniz ne olurdu çok merak ediyorum üstelik bu kişi hala satış yapıyor ve müşteri buluyor dediğimde şaşırdığınızı tahmin ediyorum ama oluyor işte Saatlerce host > reseller > vps > dedicated gibi örneklerle anlatımlarla durumu açıkladıktan sonra ben şimdi bu reseller'dan sunucu satamayacaksam niye alayım diye bir tepki aldığınızda neye yanarsınız ? Yada 3 ay ödemesini geciktiren bir müşteriye defalarca kibarca hatırlatmanıza rağmen ödeme yapmadığını görünce hesabını suspend ettiğinizde müşterinin ortaya çıkıp hesabı aç yedeğimi ver ben gidiyorum bu ne kaçmadık ya gibi bir tepki gördüğünüzde kendinizi birazda Yer Sağlayıcının yerine koyun lütfen.Bunun gibi saymaya zamanımın yetmeyeceği birçok olay var yada windows reselle'a KO kurmaya çalışan akıllı kişiliklerle , sınırsız domain ekleme özelliği olan bir Reseller'ı alıp domain ekliyorum ama açılmıyor diye bir sorunla gelen müşterinin sorunu ile ilgilenirken eklediği domainlerin boşta olduğunu görüp müşteriye sorduğunuzda sınırsız domain demediniz mi bana ? gibi bir tepki alırsanız neler hissedersiniz ? Üstelik daha kötüleride olsa ciddi, seviyeli ve kibarca cevap vermek zorunda olduğunuzu varsayın dişlerinizi sıkarak bak güzel kardeşim vs.. diye anlatmaya çaıştığınızı görür gibi oldum Neyse fazla uzatmayayım okumaktan sıkıldığınızıda görür gibiyim Yazdıklarım varsayım değil yaşanmış olaylardır KO ve sınırsız domain olayını sevdiğim bir abimden gülerek dinledim gerisi ve çok daha fazlası kendi deneyimlerimdir.Umarım herkes birgün karşısındakinide anlamayı öğrenir