MrLegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapma ya, şaka olarak yazmıştım smileden de anlaşılır zaten, ama nerde yazıyor bu kural acaba hiç denk gelmemiştim.
forum kurallarını incelersen görürsün !