MrLegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buyrun size 2 jenerik domain daha, ama rep isterim ona göre yoksa bir daha yazmam

oturum(.)org
rakam(.)org

hadi bakalım hayırlı olsun
Rep istemek yasak haberin olsun !